Aanmelden Congresdag Stem 15 jaar mogelijk

woensdag 2 oktober 2019

“Een waardevolle ontmoeting tussen onderwijs en voertuigtechnologie!”

Twee actuele onderwerpen binnen onze maatschappij, die veel betrekking hebben op onze branche. En terecht! Want de verbinding tussen deze twee thema’s is meer dan ooit van belang. Op de hoogte zijn én blijven van de actuele ontwikkelingen en welk effect deze hebben op onderwijs is dan ook een must! Het 15-jarig bestaan van Stem dit jaar geeft een mooie gelegenheid voor een waardevolle ontmoeting tussen deze twee thema’s tijdens de Congresdag.

U bent van harte welkom op donderdag 14 november 2019. In een dagvullend programma nemen professionals, uit het beroepsonderwijs en bedrijfsleven, u mee in het thema “De toekomst van examinering en voertuigtechnologie samen tegemoet”.

We zien u graag op de inspirerende locatie van de KNVB in Zeist

Het programma ziet er als volgt uit:

09.30 - 10.00 uur: Inloop
10.00 – 10.30 uur: Welkom
10.30 – 12.00 uur: Keynote speakers
12.00 – 13.00 uur: Lunch
13.00 – 15.30 uur: Diverse workshops op het gebied van onderwijs/technologie; de workflow van examinering, de toekomst van zero-emission, meten we wat we willen weten, impact van innovatief onderwijs en een nieuw initiatief; Examenkluis.

• Bij inschrijven kunt u uw voorkeur aangeven voor drie workshops. Meld u snel aan, want vol = vol! De indeling van de workshops wordt tijdens de themadag bekend gemaakt.

15.30 – 16.00 uur: Afsluiting
16.00: Borrel

Aanmelden voor de Congresdag Stem 15 jaar en inschrijven voor de workshops doet u hier!

Meld u snel aan, want vol is vol!

26 mrt 2020 10:00 tot 14:15

14 mei 2020 10:00 tot 13:15