Branchebijdragen aan Stem

maandag 3 februari 2020

Stem is er trots op dat we in 2020 opnieuw op het vertrouwen van de opleidingsfondsen OOMT en OOC mogen rekenen! Door de structurele financiële bijdragen die Stem van deze partners ontvangt, kan Stem o.a. inzetten op de ontwikkeling van nieuwe examens en het onderhoud en beheer van de bestaande instrumenten. De branchebijdragen zorgen er ook voor dat de kosten voor de scholen laag kunnen blijven. OOMT en OOC dragen samen bijna de helft van de kosten van Stem.

OOMT is het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds Motorvoertuigenbedrijf en Tweewielerbedrijf. OOC is het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds Carrosseriebedrijf. OOMT en OOC vertrouwen op het fundament dat door de Stem-examens geboden wordt. Jonge vakmensen die via de examens van Stem hun beroepsopleiding succesvol afronden, kunnen daarmee aan de slag in de mobiliteitsbranche, in de wetenschap dat zij beschikken over de basisvaardigheden die hen een goede start van hun verdere ontwikkeling biedt.

10 sep 2020 15:00 tot 19:00

Vaststellingscommissie