Oproep leden voor op te starten Commissie van deskundigen Technisch Leidinggevende

woensdag 11 maart 2020

In mei 2020 gaan we van start met een Commissie van Deskundigen voor de kwalificatie Technisch Leidinggevende. Omdat praktijkrelevantie van essentieel belang is, willen we deze instrumenten evalueren en bekijken of deze nog voldoende actueel zijn. Een nieuwe, enthousiaste en betrokken Commissie van Deskundigen zou daaraan een grote bijdrage kunnen leveren! We zijn daarvoor op zoek naar vertegenwoordigers vanuit het onderwijs én het bedrijfsleven om plaats te nemen in deze commissie. Als commissielid kijk je gedetailleerd naar de inhoud van de examens. Het kan gaan om examenopdrachten en proeven als geheel, maar ook om de beoordeling in de beroepspraktijk. Je adviseert de examenontwikkelaars over het verbeteren van de kwaliteit van deze kwalificatie. De commissie komt circa drie keer bij elkaar. De tijdsinvestering per bijeenkomst is een dagdeel plus voorbereidingstijd.

Wil jij een bijdrage leveren aan de evaluatie van de kwalificatie Technisch Leidinggevende? Stuur dan een bericht naar info@stichtingstem.nl, waarin je kort uitlegt welke kennis en ervaring je meebrengt op het gebied van niet-techniek. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via info@stichtingstem.nl

10 sep 2020 15:00 tot 19:00

Vaststellingscommissie