Praktijkbeoordelen - Maakt jouw school al gebruik van de ontwikkelingsgerichte omgeving?

dinsdag 23 maart 2021

Het is van belang dat je beschikt over betrouwbare informatie over de voortgang van de student in de praktijk. Dat kan met de ontwikkelingsgerichte omgeving van Praktijkbeoordelen. Je hebt gelijk je begeleiding en verantwoording van de BPV op orde. Binnen de omgeving is onderstaande informatie over de voortgang van de opleiding van de student beschikbaar.

• De afspraken met de student op welke punten hij zich gaat ontwikkelen zijn vastgelegd.
  • De verzamelde bewijzen van de student. Hiermee wordt een portfolio opgebouwd.
  • De ingevulde voorgangsmetingen over uitgevoerde handelingen en bewijzen. De student beoordeelt zichzelf en de praktijkopleider geeft een beoordeling. Zo wordt de ontwikkeling van de student inzichtelijk.
  • Het reflectieverslag van de student over de afgesproken periode.

Praktijkbeoordelen is beschikbaar voor BBL- en BOL-studenten en kan gebruikt worden in een praktijkomgeving van een leerbedrijf of tijdens een praktijkles op school. Ook op afstand meten, beoordelen en examineren kan via Praktijkbeoordelen. Alle informatie die nodig is staat klaar in Praktijkbeoordelen. Praktijkbeoordelen is beschikbaar voor de bestaande kwalificaties van Stem.

Nieuwsgierig? We organiseren twee informatiesessies:
25 maart 9.30 – 11.30 uur: introductie sessie Praktijkbeoordelen
30 maart 9.30 – 11.30 uur: introductie sessie Praktijkbeoordelen

Wil je deelnemen aan één van de informatiesessies? Stuur ons je aanmelding via info@stichtingstem.nl.

12 mei 2021 10:00 tot 11:30

17 jun 2021 12:30 tot 14:00