Rapportage resultaten theorie-examens Stem uit TeleToets

donderdag 6 juni 2019

Vanaf nu is het mogelijk om vanuit de examenbank van Stem (TeleToets) een rapportage te genereren met daarin per kandidaat de resultaten van een gemaakt theorie-examen.

In het overzicht staan vermeld:
-          Kandidaatnaam
-          Geboortedatum
-          Klas (indien ingevoerd)
-          Examennummer
-          Examendatum
-          Cijfer
-          Naam examen
-          Hoofdonderwerp
-          Subonderwerp
-          Aantal vragen subonderwerp
-          Score voor subonderwerp
-          School

Scholen die de theorie-examens door de helpdesk van Stem klaar laten zetten, kunnen de rapportage opvragen bij diezelfde helpdesk, via info@stichtingstem.nl.

Aanvragen is simpel
Geef op de resultatenlijst (Excel) die de school na elk examen standaard van de helpdesk ontvangt aan, van welke kandidaten een rapportage gewenst is (bijvoorbeeld door de naam van de kandidaat te accentueren). Stuur de lijst terug naar de helpdesk en binnen 14 dagen ontvangt u de rapportage. De rapportage is een Excel-document. De school kan hierin zelf selecteren op de gewenste gegevens.

Let op: om de resultaten per klas te kunnen genereren, moet de klas natuurlijk bekend zijn bij Stem. De klas moet dan wel ingevuld zijn in het eerder ingelezen CSV-bestand.

Stem verstuurt geen gewaarmerkte resultatenlijst per student.

Scholen die zelf de theorie-examens klaarzetten in TeleToets kunnen de rapportage zelf genereren.  Klik daartoe in het hoofdmenu van TeleToets op ‘Rapportage’ en daarna op ‘Score per deelname per onderwerp’. Vul de gewenste kwalificatie en periode in en klik op ‘Lijst tonen’. Indien gewenst kan de lijst daarna geëxporteerd worden naar Excel.

26 sep 2019 10:00 tot 12:00

Bestuursvergadering