Recent vastgestelde instrumenten

dinsdag 23 maart 2021

In de vergadering van de vaststellingscommissie van 11 maart heeft de commissie positief geadviseerd over de volgende exameninstrumenten:

• Vernieuwde exameninstrumenten voor Carrosseriebouwer niveau 2, crebo 25595;
  • Vernieuwde exameninstrumenten voor Eerste carrosseriebouwer niveau 3, crebo 25594;
  • Examenmix voor het keuzedeel Schadevoorcalculatie in de carrosseriebranche, K1179;
  • Nieuwe exameninstrumenten voor het keuzedeel Waterstoftechnologie en mobiliteit, K1152;
  • Extra exameninstrumenten voor het keuzedeel Metaalbewerken, K0368. Er stonden al exameninstrumenten voor dit keuzedeel op StemToets, maar daaraan zijn nu drie extra, algemene opdrachten met bijbehorende constructietekeningen toegevoegd. Het verantwoordingsdocument en de handleidingen zijn daar op aangepast;
  • MetaB's voor de kwalificaties Autoschadehersteller niveau 2 (crebo 25225), Eerste autoschadehersteller niveau 3 (crebo 25226), Autospuiter niveau 2 (crebo 25228), Eerste autospuiter nvieau 3 (crebo 25229), Eerste carrosseriebouwer niveau 3 (crebo 25594), Carrosseriebouwer niveau 2 (crebo 25595).

In de bestuursvergadering van 25 maart wordt het advies van de vaststellingscommissie aan het bestuur overgedragen en naar verwachting zullen de instrumenten kort daarna op StemToets worden geplaatst.

12 mei 2021 10:00 tot 11:30

17 jun 2021 12:30 tot 14:00