Theorie-examens Motorvoertuigen & Tweewielers per 1 januari 2022 beschikbaar in Remindo

dinsdag 23 november 2021

Per 1 januari 2022 zullen, evenals de theorie-examens van Carrosserie, ook de theorie-examens van Motorvoertuigen & Tweewielers beschikbaar zijn voor digitale afname via het online toetssysteem Remindo. Met de overstap van TeleToets naar dit gebruikersvriendelijker systeem, bieden we scholen meer flexibiliteit en mogelijkheden bij de planning en afname van examens.

Aanmelden voor instructiesessies
Door de flexibiliteit van Remindo kent het systeem vele opties. We helpen de scholen bij de start van de overgang naar Remindo uiteraard graag op weg en organiseren daarom op verschillende data in december een online-instructiesessie. Tijdens deze online-instructiesessie via Microsoft Teams, informeren wij u o.a. over de mogelijkheden van Remindo, welke voordelen dit systeem u biedt én wat er nodig is om binnen uw school Remindo in gebruik te nemen. Graag laten wij u ook zien hoe u zelf gemakkelijk, op elk moment dat het u uitkomt, in de eigen afname-omgeving van de school, de organisatie van examens kunt voorbereiden en inplannen. Uiteraard is er ook voldoende ruimte voor het stellen van vragen.

Geplande data voor de instructiesessies:

• Woensdag 1 december van 15:00 tot 16:30 uur
  • Vrijdag 3 december van 10:00 tot 11:30 uur
  • Dinsdag 7 december van 15:00 tot 16:30 uur
  • Donderdag 9 december van 10:00 tot 11:30 uur

U kunt zich hier aanmelden voor één van deze online-sessies. Wij ontvangen uw aanmelding graag vóór 22 november 2021.

Aanmelden >>

Meer over Remindo