Van het bestuur – tarief deelnemersbijdrage 2023

woensdag 8 februari 2023

In de laatste nieuwsbrief van 2022 werden de tarieven van de deelnemersbijdrage in 2023 aangekondigd.

We zijn blij dat het O&O fonds OOMT haar bijdrage aan Stem bevestigd heeft. Met de steun van OOMT kan Stem in 2023 onder andere extra activiteiten verrichten om leerbedrijven te informeren en te ondersteunen in hun beoordelaarsrol. Ook kan Stem een start maken met het ontwikkelen van noodzakelijke aanpassingen in de digitale systemen om ervoor te zorgen dat de examens in de toekomst flexibeler aangeboden kunnen worden.

In 2022 is het tarief voor de deelnemersbijdrage verlaagd naar €36,- per student. Er wordt hierbij geen onderscheid gemaakt tussen deelsectoren. Nu OOMT haar bijdrage bevestigd heeft, zal ook het tarief voor de deelnemersbijdrage van €36,- in 2023 gehandhaafd blijven.

22 apr 2024 12:00 tot 12:30

Webinar Vervolg werken met flexibele instrumenten, vragen en antwoorden

16 mei 2024 10:00 tot 11:30

3 jun 2024 12:00 tot 13:00